tisdag 31 mars 2009

HNNNG.

Jag skojade bara. Min "lilla" förkylning, utvecklades till THE förkylning. Jag är helt mosig i huvudet, det rinner ur näsan som bara den, och jag har en huvudvärk som sällan skådats. Det var otroligt hur fort det gick också. När jag åkte hemifrån för några timmar sedan, så var det okej. På väg hem slog det till ordentligt. Nu blir det till att trycka i mig så mycket Enchinaforce som möjligt, så jag blir frisk. Den brukar reda ut mina förkylningar på ett eller två dygn, så det är nog bra snart igen.

Det var trevligt att fika med lite vänner idag, även fast det inte blev så länge. Johanna fick sina dreads också, och jag misstänker att hon sitter och får dom inflätade just nu. Det blir nog skitbra. Ruskigt fina dreads var det!

Nu ska jag peta lite med min musik ett tag, och se hur länge jag klarar av att göra någonting. Egentligen vill jag bara lägga mig ned i sängen och dö lite grann, men jag vill så gärna bli klar med den här låten.

Får se om jag orkar ta mig in till stan imorgon, och fika igen. :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch.. den här förkylningen blir bara värre och värre. Min röst är helt borta. Känns som om jag har varit på en konsert och skrikit hela natten. Pain!

Klag, klag, klag ;) Haha. Men jag tycker synd om migsjälv. Krya på dig!