onsdag 25 november 2009

8 timmar, sen frihet.

Idag känner jag mig duktig. Jag klev upp många timmar innan jag egentligen behöver, och fixade lite. Nu har jag hört av mig till lite folk angående tatueringsmotiv, börjat planera mina sälj av piercingsmycken, och kikat lite löst på en viss resa som går av stapeln nästa år... <3

DESSUTOM har jag varit duktig nog att laga mat! Så nu har jag matlåda för idag, samt mer därtill jag tänkte frysa in. :) Jag känner mig produktiv idag, faktiskt.

Och inte konstigt det.. Idag jobbar jag 11-19, och sen är jag ledig fram tills på måndag. Dessa underbara lediga dagar ska jag spendera tillsammans med världens underbaraste varelse på Mallorca. Palma, here we come!

Jag behöver verkligen lite sol och värme. För att inte tala om att komma bort från verkligheten lite, stänga av telefonen, och bara ta det lugnt. Och att jag får göra det med den vackraste människan jag någonsin träffat gör ju inte saken sämre!

Men nu tänkte jag träna lite innan jag ska åka till jobbet. Om du har vägarna förbi Slussen idag, så kika in på Brunogallerian och säg hej! Ligger i Götgatsbacken. Det bör inte vara svårt att hitta mig väl därinne. ;)

Inga kommentarer: