måndag 2 november 2009

Another day.

Igår var inte så tokigt ändå. Jag fick brottas med pundare, jaga fotbollshuliganer, felsöka en hel byggnad och ta reda på varför jag inte fick larma på, och mer därtill. Sen så fick jag dessutom träffa lite nytt folk, och lite gammalt folk. Jag har börjat uppskatta vissa människor på mitt företag mer och mer. <3

Idag jobbade jag 16.30-20.30. Jag bevakar rivningen av Titanic-utställningen. Det är horribelt tråkigt att sitta där, men slappare än många andra ställen. Jag kan iallafall läsa lite, lyssna på musik, eller prata i telefon. Sålänge jag fortfarande sköter det jag ska, liksom.

Däremot så har jag fått tillfälle att tänka en hel del när jag suttit där idag. I brist på annat att göra så tänker man en hel del, liksom. Inte helt och hållet bra, men jag hoppas att mina farhågor släpper snart.

I övrigt vill jag skriva om min blivande fru, och vårat förhållande... Men det känns som om jag nämner henne konstant, medans hon inte säger ett knyst om mig. Så jag mår lite dåligt över det, och kommer hädanefter inte prata om henne. Inte för att jag vill att hon ska prata/skriva om mig, utan för att det känns som om jag inte kan göra annat än att skriva om henne... So no more.

Nu ska jag fixa lite lunch för imorgon, sen sova. Natti. :*

Inga kommentarer: