lördag 8 augusti 2009

Bortglömd.

Idag är det en skitdag. Jag är trött och hungrig just nu, vilket det senare kommer åtgärdas inom en halvtimme eftersom jag lagar mat nu. Trött är jag för att jag spenderat precis hela dagen med att städa mitt gamla rum hos min mor, så det ser bra ut. Jag är nästan klar, men måste tillbaka dit på måndag och fixa det sista.

Utöver det känner jag mig ointressant och bortglömd idag. Det känns verkligen inte som om jag är värd något, eller att någon bryr sig.

Men jag vet att det kommer gå över imorgon. Bara jag får sova lite. Så vi får se.

Nu ska jag dricka upp min öl, laga klart maten, sen packa upp lite kläder jag fick med mig idag, sen gå och lägga mig. Natti.

2 kommentarer:

Hugo sa...

Du har många vänner som både litar och tro på dig. Du är inte bortglömd vi finns här för dig :)

Ida sa...

Jag tycker om dig. :) Och du är definitivt inte bortglömd baby! Puss!