tisdag 18 augusti 2009

Jobb.

Jahaja, då var det dags att uppdatera min blogg igen då. Efter att ha kikat lite, så har jag insett att det är förvånansvärt många som läser den, och det gör mig glad. Även fast jag inte skriver något direkt vettigt här större delen av tiden, så är det kul att se att folk orkar läsa.

Just nu sitter jag på jobbet. Jobbar natt på Skogshem & Wijk ute på Lidingö, och det är rätt mysigt. Även fast jag har otroligt tråkigt, eftersom jag slutförde alla mina rutiner på en timme. Annars ska det vara utspritt över 6 timmar. Men flitig som jag är, så är allt klart. Nu ska jag äta lite mat vid 3-4 och sen göra en till rutin vid 4. Sen sitter jag här tills 7.15, innan jag sätter mig i bilen och åker hem. Imorgon natt är det här igen, sen är jag ledig till fredag. Ska bli rätt skönt, faktiskt. Jag behöver sova ut, och framförallt ställa om mitt dygn till dagsarbete igen.

Och just, grattis till Johanna för att hon fick jobbet som bageriansvarig! Mycket kul, men lite trist samtidigt. Hon kommer jobba mycket natt i början, och jag kommer antagligen jobba mycket dag. Så vi kommer gå om varandra. Men det löser sig. Nu ska jag dessutom sätta mig och planera klart dejten jag lovat henne.

1 kommentar:

Hugo sa...

dejten som du och jag skulle ha ? :D