lördag 1 augusti 2009

Flytt... eller inte?

Well, vill man få något gjort, får man göra det själv. Och med det lämnar jag faktiskt den biten, och går över på klagodelen. Det blev ingen flytt idag. Eller, inte för mig iallafall. Den som skulle hämta mina grejor till huset medans jag jobbade på paraden glömde det, och då känns det otroligt meningslöst att åka dit överhuvudtaget. Så nu sitter jag hemma. Får se om jag lyckas ragga någon som kan släpa min säng imorgon, annars blir det ingen flytt för mig på ett tag alls.

Men! Idag jobbade jag på Pride Paraden, som gruppledare nummer 12, i sektion 4. Dvs, den sista biten av paradvägen. Jag har haft det sjukt stressigt, men också sjukt kul. Ledar-rollen är något jag tycker om, och ska försöka smita in som gruppledare på Salut också, om jag har tur. :3

Nu ska jag dricka vin, kolla på Chuck (igen) och sluta vara besviken. Det är en dag imorgon också, you know.

1 kommentar:

Ida sa...

Skriver du inget om hur sjukt bra dina volontärer i gruppen var? Fy på sig! :D