måndag 27 juli 2009

Ledsen.

Idag är jag bitter. Eller nej, egentligen inte så mycket bitter som jag är ledsen. Jag är ledsen över en hel del saker, egentligen, så jag tänker inte dra allt.

Men tillexempel så håller jag gradvis på att förlora större delen av min sociala umgängeskrets, pga jobbet. Eftersom jag jobbar så skumma tider, men framförallt så pass MYCKET, hinner jag inte träffa folk. Och jag är konstant så upptagen att jag helt glömmer bort att höra av mig. Så ni som läser, jag ber er, vill ni träffa mig så hör av er! Jag vill MER än gärna träffa ER, men jag har så mycket som händer runt mig hela tiden att jag lätt glömmer bort att höra av mig.

Jag visste redan från början att jag skulle ha väldigt lite tid över till mina vänner när jag började på det här jobbet. Jag var fullt medveten om det. Jag var däremot inte lika införstådd med att det skulle göra såhär ONT att inse att jag knappt har några vänner kvar. Det känns verkligen inte bra.

Men för att lämna gnället nu, så går jag över till roligare saker. Imorgon är mitt först pass på Pride House, och jag ser fram emot det. Jag känner inte en jävel som ska jobba på Pride, men det får gå ändå. Kanske ett tillfälle för mig att lära känna nytt folk? (eller kanske inte, nej.)

Och på lördag är det Parad. Och imorgon spelar God-Des and She! Awesome! <3

Inga kommentarer: