lördag 11 juli 2009

Uppdatering.

Jag är hysteriskt dålig på att skriva här känner jag. Det kan bero på att jag jobbar 12 timmar per dag, 6 dagar i veckan. Resterande tid spenderar jag med att sova, i princip. Men som tur är blir det värt det den 25:e.

Men jag klagar inte. Jag ÄLSKAR mitt jobb, verkligen. Vissa objekt är sämre än andra, och vissa objekt är hysteriskt jävla asusla. Men så har vi mina favoriter, där jag sitter i stort sett heltid. Jag älskar dom. Personalen, kollegorna, uppgifterna, lokalerna, allt!

Nu är jag ledig idag och imorgon. Sjukt skönt, faktiskt.. Och samma nästa helg! Jag känner att jag börjar komma in i en hållbar rutin nu, och får lite ledighet iallafall. Det behövs verkligen emellanåt. :)

Nu ska jag ta det lugnt en stund, och sen kanske shoppa lite med min mor. Sen blir det över till Johanna, och agera stöd åt henne när hon ska visa sin lägenhet.

:*

Inga kommentarer: