onsdag 1 juli 2009

Ibland.

Ibland blir jag så ledsen. Ledsen för att allt det jag fått berättat för mig går i spillror. När det jag tror jag vet är sant, visar sig vara falskt. Men jag måste hålla humöret uppe. Jag visste att det skulle hända förr eller senare. Jag trodde bara inte det skulle hända nu. Men shit happens. Jag har gett ett löfte jag måste hålla.

Idag har jag varit ledig. Det har varit rätt skönt. Spenderade större delen av dagen med Schön, snackade skit, drack massa öl, och bara var oss själva. Riktigt trevligt, och jag har saknat att ha såna här dagar med honom. Dagar när han är trevlig och social, och faktiskt vill umgås. Jag hoppas det händer oftare. Sedan dök Johanna upp, och kort efter Choke.

Nu ska jag snart sova, tänkte jag. Börjar jobba 07.25 imorgon, så måste vara lite utvilad. Förhoppningsvis har alkoholen gått ur kroppen då. Jag var ändå duktig nog och slutade dricka för en timme sedan, om inte mer.

Anyway. Jag mår inte så bra just nu, men det kommer gå över snart. :*

1 kommentar:

Onigiri sa...

Jag älskar dig <3