lördag 25 juli 2009

Dagen efter.

Igår var uthärdligt, trots allt. Dessutom blev det afterwork på kvällen, löning och allt. Började på Borggården här vid Armémuseum, med lite jobbarkompisar och eric, mange och jimmy. Sedan drog jag och Jimmy vidare och mötte upp Johanna, för att sedan gå till Dovas. Sunkhak, men billig öl iallafall. Sen vidare till Anchor. Gemini Five skulle spela på kvällen, men de klev inte på förrän halv 1, och jag skulle ju trots allt jobba idag.. Så det blev inget. :(

Idag är jag inte så farligt bakis faktiskt. Jag fick sova en hel del ändå, så det kanske är därför. Men jag kommer jobba galet länge idag. I skrivande stund har jag ungefär 12 timmar kvar på jobbet, och jag har jobbat sen halv 9. :/ Usch usch. Men det kommer gå bra. Stockholm Military Tattoo ikväll, så jag får lite underhållning iallafall!

Nu dags att äta lite frukost, och sen gå en rond. :*

2 kommentarer:

Apriori sa...

Lindfalas? <3

Zhidar sa...

Jag pallade inte nämna honom.. För det är typ bara du av mina läsare som vet vem det är. :(