tisdag 30 juni 2009

Working man.

Haha. Nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen, men det har sina anledningar. Jag fick jobb. Jag skickade in en ansökan på tisdag kväll förra veckan, blev uppringd på onsdag morgon, gick på intervju på torsdag, skrev kontrakt och hämtade ut uniform på fredagen, och klev på första passet på lördagen. Sen jobbade jag lördag, söndag, måndag och nu tisdag. Imorgon är jag dock ledig.

Vart undrar ni då? Jo, för Salut Security, som väktare. Jobbade lördag och söndag på Adidas på sveavägen, måndagen på PrisXtra i västermalmsgallerian, och idag på Skatteverkets kontor på södermalm. På torsdag börjar jag på båthallarna vid vasamuséet också. :)

Jag ÄLSKAR mitt jobb. Jag älskar allt med det. (förutom möjligtvis mina onda fötter efter att ha gått för mycket.) Det är bra betalt, bra tider, bra chefer och bra kollegor. I love it. LOVE IT.

Men, nu ska jag sova, och återhämta mig efter dagens 11-timmars pass. Jag är trött som aldrig förr.

Jag uppdaterar mer imorgon. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till jobbet, gubben :)/S