tisdag 16 juni 2009

Design.

Så blev jag iallafall klar med mitt sista beställningsprojekt. Vart riktigt nöjd dessutom! Av respekt för kunden tänker jag inte lägga upp bild på den publikt ännu, men en variant av den kommer dyka upp snart! Imorgon ska jag möta upp honom och ge honom originalet. Betalning har redan kommit in, så nu har jag lite pengar igen. :D

Så nu raggar jag nya kunder! Jag har alldeles för mycket inspiration, och alldeles för mycket fri tid. Jag behöver folk som vill ha tatueringsmotiv, logotyper, illustrationer, vad som helst! Jag tar inte mycket betalt alls, och kunden får ett färdigt resultat inom en vecka, självklart beroende på hur avancerad beställningen är. :)

Känner ni någon som funderar på att tatuera sig, men inte vet hur motivet kommer se ut, eller någon som behöver en logotyp eller liknande, så skicka dom åt mitt håll! Jag kan alltid nås på robin@piludu.net, eller via bilddagboken och helgon.

Hjälp mig rädda min ekonomi inför den kommande flytten! :D

Inga kommentarer: