onsdag 10 juni 2009

Skolavslutning.

Jag känner att jag är otroligt dålig på att skriva här.

Har haft massor att göra senaste dagarna. designjobb, jobbsökande, visningar, osv osv. Har även fått lite tid att umgås med Schön och Malin. Mycket trevligt. Nu sitter jag här, hemkommen från Johanna. Idag skulle jag gått på min lillebrors skolavslutning, men den glömde jag helt och hållet bort, så jag låg och sov istället. Väldigt uselt av mig. :( Jag får gottgöra det på annat sätt istället.

Imorgon tar Malin studenten, dessutom. Och jag har fortfarande inte klurat ut hur man fixar en studentpresent utan några som helst pengar att spendera. Vi får se hur det löser sig, om det gör det alls. :/

Nu ska jag äta mer överbliven tårta, och sen ta en dusch. Borde fixa klart det sista designjobbet ikväll, dessutom.

:*

Inga kommentarer: