torsdag 4 juni 2009

Visning!

Dags att uppdatera igen. Spenderade första natten hemma på flera dagar inatt, så har inte haft tid att skriva här, riktigt. :)

Det går framåt med kollektivet! Vi har varit på 2 olika visningar, och andra visningen (som var igår) gick galet bra. Vi är stormförälskade i huset, hyresvärden, och priset. Det är en GALET snygg villa, med planlösning som hämtad ur MTV Cribs. Den ligger galet bra till, dessutom! 10 mins gångtid från mig, och 10 mins gångtid från centrum. Dessutom bara 5 min från mataffär och pizzeria. Så, idag ska jag släpa med Johanna så hon också får se det, innan vi bestämmer oss. Men som det ser ut nu, så är det där vi kommer bo närmaste åren. Allting stämmer, och jag kommer bli jätteledsen om vi inte får hyra där.

I övrigt letar jag jobb som en galning, nu när det drar ihop sig för flytt. Jag behöver verkligen verkligen verkligen ett till extrajobb, så jag kan få in lite mer pengar än bara från Telge. Just nu söker jag allt jag kan, men det går lite sådär. Får inga svar från de flesta. :/ Men ja. Jag tar vadsomhelst, faktiskt. Så länge det går ihop tidsmässigt med Telge, så är jag nöjd.

Nu ska jag göra mig klar, så jag är klar att åka sen. :)

Puss. :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh.. det där får du berätta mer om. Vi måste ses snart :) /S