söndag 31 maj 2009

Helgen.

Helgen har varit fylld med lustigheter. I fredags träffade jag Schön ett tag, och slappade på hans balkong, bland annat. Sedan hem och äta middag, samt fixa till sig. Vi skulle ut på Rocket Room på kvällen, liksom! Men det visade sig bli en ganska fail kväll. Vi kom dit ALLDELES för sent (var där 23.30) och insåg hur mycket folk det var. Jag skojar inte när jag säger att det lätt var 400 pers, på stackars lilla Debaser Slussen. Så, vi bestämde oss för att det inte var värt 120:- per huvud i inträde bara för att trängas med en massa folk. Vi var nyktra, dessutom! Så vi köpte oss varsin kaffe latté, och satte oss på kajen vid slussen. Varken Johanna eller jag hade nog väntat oss att vi skulle hitta oss sittandes i slussen och dricka latté kl. 00 på en fredagkväll. Lite lustigt.

Lördagen blev slappdag. Trängdes lite med folk inne i stan ett tag (det var ju Marathon och grejer) och sen hem och sola lite. Söndagen, idag, blev bättre. Träffade Lowe och hans mor, och gav oss iväg till Masmo och fikade i några timmar. Sedan hängde jag på Lowe hem och pratade lite, och begav mig hem lagom till middagstid. Grillade, drack öl, och bara myste.

Otroligt mysig helg. Den kunde nog blivit bättre, men jag ska inte klaga, alls! :)

Nu är det dags att leka lite mer med CSS, och se om jag blir lite klokare på det. :*

Inga kommentarer: