torsdag 28 maj 2009

CSS

Sådär. Lite vettigt har man fått gjort idag ändå. Spenderade halva morgonen med att slöa på helgon, msn och irc. Sedan äta lite mat, handla lite mat, shoppa lite kläder (!!) och fixade med lite designgrejer. Nu ska jag precis sätta mig och förstå mig på scp, för att sedan raskt gå vidare och plugga CSS. Sedan blir det massa designjobb för mig. :3 Mycket nice.

Synd på vädret idag bara. Hade velat få några timmars solande gjort, men antar att jag får ta det sen istället. I helgen ska det ju tydligen klättra ända upp mot 30 grader!

Oj, apropå helg, så är det ju fredag imorgon. Då ska jag tydligen på Rocket Bar, på Debaser. Sthlms enda(?) rockabillyklubb. :D Ska bli galet najs att se vad det är för nåt. Rockabilly ligger mig ju varmt om hjärtat, så. <3

Men nu, pluggande! Ska försöka lyckas lära mig så mycket CSS ikväll som möjligt.

Inga kommentarer: