onsdag 27 maj 2009

Värme och sol.

Det är underbart att vara utomhus numer. Tillochmed så tidigt som halv 6 på morgonen! Det är varmt, och skönt. <3 Så fort solen tittar fram ordentligt idag, så ska jag lägga mig i solen och bara njuta i ett par timmar.

Men sedan bär det av in till stan, för att träffa lilla Eric. Vad som händer i eftermiddag/ikväll vet jag inte, men det är skönt att inte behöva ha massa planer, egentligen. Bara ta det som det kommer.

Nu ska jag äta lite frukost tror jag, och kanske träna lite? Jag har varit väldigt dålig med det på senare dagar.. Men så har jag haft helt andra saker att tänka på också. Jag blev ganska förvånad över en sak för ungefär en vecka sedan. Positivt, dock! Det gjorde mig på bra humör. Men det är det jag gått och tänkt på på senare dagar. Självklart vill jag uppleva det igen, flera gånger. Men det är den här balansgången. Den är svår.

Strunt samma. Jag är alldeles för hungrig för att tänka mer på det nu. :)

Inga kommentarer: