söndag 24 maj 2009

Uppdatering.

Oj, nu var det länge sedan jag skrev här. Hela 10 dagar sedan! Bättring, Robin!

Det har hänt en del på senare tid. Eller, det känns åtminstonde så. Jag har varit hemma förvånansvärt lite, och umgåtts med galet massa människor. Bara den här helgen som var nu, har varit fullpackad. I torsdags åkte jag iväg på spontanfest i Flemingsberg, och myste med lite vänner. Fredagen spenderade jag hemma, i Johannas sällskap. Sedan på lördagen blev jag ivägsläpad till en krog i Hornstull, för att Lowes trumlärare skulle ha sin första live-spelning. Jag, Lowe, Sandra och Li blev det. De spelade någon form av Jazz/Rock Fusion. Inte riiiiktigt min grej, men det var kul att se! Sen hem till Lowe för att äta nachos, och mysa framför en film. Sen i säng. Nu idag vaknade jag vid 10 ungefär, och tog det lite lugnt på morgonen. Sedan vid 12 insåg jag vad klockan egentligen var, och kom på att jag skulle vara inne i stan för Pride-möte vid 14. Tajt tajt. Så det blev till att stressa hem, skriva ut alla nödvändiga dokument, trycka i mig en halv rostmacka, och sen springa. Mötet varade 3 timmar, fyllt med underligheter och skoj. Jag älskar de där människorna. <3 Sedan tillbaka till Lowe, och ha ett annat möte, om kollektivet. Sen hem, och ÄNTLIGEN få äta lite! Nu är jag helt slut, och ska nog snart sova.

Jag har fått en helt annan syn på många av mina vänner de senaste dagarna. Bara positivt, dock! Men vissa är galet mysiga. Något jag inte insett förut.

Men nu ska jag nog sova, tänkte jag. Är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig helg du har haft. Då behöver jag kanske inte ha dåligt samvete för att jag ställde in? ;) Haha. Jo.. det har jag. Vi får träffas snart! /S