söndag 3 maj 2009

Helgen.

Än en gång har det gått ett par dagar sedan jag uppdaterade här. Inte bra, inte. Men så kan det gå om man har bättre saker för sig. ;)

Valborg var riktigt trevligt. Jag var nog enda nyktra människan i hela Tanto, tror jag. Fredagen spenderades med att bara slappa, och lördagskvällen spenderades hos Sissela och Maria, med god mat, vin, och underbart sällskap. Sissela sjöng tillochmed lite. ;) Söndagen, dvs idag, har inte innehållit mycket vettigt. Har tagit det lugnt, och fikat och åkt lite bil. Samt gjort en snabb visit hos Lowe, och sen stannat till en kortis hos Johanna. Mycket trevligt.

Nu är jag faktiskt, hör och häpna, trött! Så jag funderar på om jag kanske inte ska ta och lägga mig tidigt ikväll, och gå upp tidigt imorgon. Jag har trots allt en hel del städning jag måste ta igen. Sånt jag missat när jag varit sjuk, liksom. Och 2 st ljudsystem som måste kopplas in. Ja, det låter vettigt.

Inga kommentarer: