tisdag 12 maj 2009

Jobbigt läge.

Imorgon börjar jag med något otroligt jobbigt. Vi får se om jag klarar av att hålla i det i mer än 2 dagar, isåfall avslöjar jag vad det är. ;)

"Operation: Odla Skägg" går rätt väl, faktiskt. Jag har insett att jag faktiskt har en relativt jämn skäggväxt, något jag aldrig haft tillfälle att utforska förut. Jag har alltid, genom hela min uppväxt, varit rätt emot ansiktsbehåring. Det är obehagligt och jobbigt, mest. Men detta går rätt bra. Det ser helt okej ut, tillochmed, så jag kanske rentav behåller det. :D

Nu ska jag plocka ihop mina grejer och bege mig iväg för att möta Johanna. Ovanligt, va? Och imorgon blir det till att åka iväg och söka lite jobb på plats. Hittills har jag bara sökt via internet, och det går inte så bra. Jag behöver DESPERAT ett extrajobb nu. Eller ja, jobb överhuvudtaget. Heltid, Deltid eller Extra. Spelar ingen roll. Alla tips mottages tacksamt! Om jag ska kunna flytta om 2 månader, behöver jag pengar snart.

Men som sagt, nu ska jag iväg!

Inga kommentarer: