fredag 19 juni 2009

Sömn.

NÅGRA timmars sömn var det. Suck. Fick sova mellan 7 och 10, sen tvingades jag upp för att köra runt min mor och handla. Som tur var så är jag inte den som tar lång tid på mig att vakna, så bilkörningen gick smärtfritt. Jag somnade inte bakom ratten!

Nu har jag inte tid att sova mer, dock. Folk kommer över för sill-lunch vid 14, och innan dess ska det städas, tvättas och duschas. En och en halv timme har jag på mig.. Kul. Det är väl bara att sätta igång, då!

Nu känner jag att jag måste lyssna på Jace Everett - Bad Things. Den är hysteriskt bra, och serien den hör till är ännu bättre! Har ni inte sett True Blood än, så gör det! Jag är helt såld, och hoppar i stort sett upp och ned i väntan på nästa avsnitt. Nästa vecka... Nästa vecka...

Nu träna!

---
Det känns verkligen inte okej att träna längre. Jag har nyligen bytt träningsprogram till ett mycket hårdare, och bättre. Det innbär även att jag måste gå ned i vikter för att klara av det. :/ Skoja inte att det känns surt att gå ned från 10kg per hantel till 5 igen. Men å andra sidan känner jag resultat bara efter 2 dagar på det här programmet, så jag antar att det är värt det. Efter bara 30 minuter känner jag hur det spänner sådär välbekant i varenda muskel i kroppen, plus några jag inte kände till förut! Det är exakt samma känsla som brukar infinna sig efter en TIMMES träning annars för mig. Nu jävlar ska jag hålla i det här programmet, så får vi se om det visar något resultat om en månad, som det tydligen ska. :)

NU blir det dusch, sen rensa upp det sista innan folket kommer!

Inga kommentarer: