onsdag 2 september 2009

Uppdatering.

Jag har egentligen asmycket jag skulle vilja skriva här, men jag orkar inte. Det är för mycket, och jag har inte riktigt tid för det heller. Så jag tar det i korta drag.

Jag har jobbat alldeles för mycket, så jag nästan slitit ut mig totalt.
Jag hamnade i slagsmål på jobbet. Eller dvs, jag kastade mig in för att stoppa det.
Jag fick lön som var lite mindre än jag räknat med, så jag lever snålt denna månad.
Jag har bestämt mig för att återuppta WoW lite grann, så jag har något att göra när jag sitter hemma ensam utan sysselsättning.

Utöver det vill jag egentligen inte säga mycket mer än att jag är upp över öronen kär i Johanna. Det är helt sjukt. Det är svårt att vara utan henne, ens för några timmar. Så jag ser inte alls fram emot de närmaste fem dagarna, när jag kommer jobba natt och hon kommer jobba dag. Det kommer innebära att vi går om varandra helt. Jag kommer hem efter att hon åkt till jobbet, och jag ligger och sover när hon kommer hem, och jag åker så fort jag vaknat. Men det får lösa sig på något sätt.

Nu ska jag åka hem till Schön och försöka släpa in honom till stan. Pojkvaskern har ju knappt satt sin fot utanför lägenheten på 4 månader.

Inga kommentarer: