onsdag 30 september 2009

Dag 2.

Inne på dag 2 nu utan nyheter om hur det blir med mina jobbtimmar under oktober månad. Dessutom fått reda på att min kollega och vän, som jobbar heltid här där jag jobbar natt ibland, inte är schemalagd ALLS under RESTEN AV ÅRET. Så jag börjar bli en smuuula nervös nu, och undrar vad det är som händer. Måste jag börja se mig om efter ett nytt jobb? Jag hoppas verkligen inte det, för jag trivs väldigt bra hos Salut. Jag ska ta och ringa min chef nu på morgonen och se vad det är som händer.

I övrigt: Ingenting. Igår kom jag hem, satt en stund vid datorn, och gick sen och la mig. Klev upp, åt middag, och åkte till jobbet. Great fun. Har knappt hänt nåt under natten här heller. Så om ett par timmar blir det till att upprepa gårdagens rutin, dvs hem, sitta vid datorn, sova, äta middag, åka till jobbet. Woooo.... Mitt liv är rätt händelselöst ibland. :/

Men nu ska jag göra de sista av mina uppgifter här, så jag är klar att åka sen när jag blir avlöst.

Inga kommentarer: