torsdag 15 oktober 2009

Gråtfärdig.

Just nu vill jag bara lägga mig ned och gråta. Jag är så fysiskt och psykiskt trött så det är riktigt löjligt. Kört 2 dagar nu med långpass, dvs 14 timmar eller mer, och nu idag fick jag sluta 2 timmar tidigare än väntat. Jag bokstavligen sprang hela vägen hem för att få träffa Johanna, men det visade sig att hon var med en kompis. När kompisen åkt, så somnade hon. Så nu sitter jag här, medans hon sover bredvid mig. Jag har typ inte träffat henne på 2 dagar, pga mitt jobb. Hon sover alltid när jag kommer hem, eller så går hon och lägger sig direkt. Hon börjar ju rätt tidigt, liksom. Jag saknar henne så galet mycket..

På det så har jag nu blivit kallad att vittna i tingsrätten angående ett brott när jag var i tjänst. Jag ser inte alls fram emot det, eftersom det gör mig galet nervös. 7:e november ska jag vara där iallafall. Great fun.

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något för att hålla tankarna i styr. Sen sova. Imorgon är det jobb, som vanligt.

Inga kommentarer: