onsdag 14 oktober 2009

Slutspurt.

Här sitter jag nu, fortfarande på jobbet. Sent idag, och det kommer bli ännu senare imorgon. Armémuseum kör jag dessa två dagar. Det är klart bättre än mycket annat, men hysteriskt ensamt. :/ Imorgon får jag iallafall sällskap en liten stund av en kollega som är extrabeställd hit. Stort VIP-jippo imorgon, liksom.

Imorse var jag här vid 07.10, och jag kommer förhoppningsvis komma härifrån vid 21.30, om jag har tur. Imorgon kommer jag vara här 07.10 igen, och kommer förhoppningsvis ifrån 22.30. Skitkul. :/ Men det är pengar jag behöver. Segt bara med långa pass.

Speciellt när man bara vill hem till världens mest underbara människa som väntar. <3 Och, såklart, min nya mobil. ;D

Nu är det slutspurten! Får se om jag kan hitta nåt att göra sista tiden nu då.

Inga kommentarer: