fredag 9 oktober 2009

Nytt.

Mycket nytt har hänt sen sist. Jag har tillfrisknat efter 5 dagars djup sjukdom. Antagligen svininfluensan, men jag kunde inte bry mig mindre om vad det var. Jag har dessutom fått jobba lite, och fått lite nya objekt dessutom. Nästa vecka kommer bli intressant. :)

Utöver det köpte jag precis alldeles nyss Spotify Premium, som jag tänkt göra rätt länge nu. I like. :)

Men det allra roligaste är att jag nyss beställt en ny telefon. Idag, faktiskt. HTC Hero är det, och den är så jääävla snygg. <3 Den dyker upp nån gång nästa vecka, och jag är så otålig så det finns inte. Jag vill leka med den nuuuuuu! Prylbög? Inte jag inte.

Nu ska jag se vad Spotify Premium erbjuder mig, förutom att jag slipper huvudvärken av Basshunters eviga tjatande om hur bra hans nya album är. :/

1 kommentar:

Piratkatt sa...

Jag har typ inte använt Spotify (gratisversionen) sen folk började prata om att Basshunter gör reklam där. Jag är rädd för den människan.

Kul att du har en blogg, förresten! :-) Hade helt missat det - eller bara glömt.

/D.