lördag 18 april 2009

90's!

Igår var en av de bästa dagarna hittills. Först iväg på jobbintervju, som gick GALET bra. Så bra att jag fick jobbet direkt. Sååå, nu ska jag bara bli godkänd av länsstyrelsen, och få utdrag ur belastningsregistret, sen börjar jag jobba! Telge Närbevakning i Södertälje, blir det. Inte bestämt än vilka tider/skift, men det tar vi när jag ska dit och fixa väktarlegitimationen och skriva på papper. This is so awesome.

Sen på kvällen blev det utgång, på nyöppnade 90's. Så skönt att de är tillbaka, även fast jag inte riktigt tyckte om lokalen. Det kändes inte riiiiktigt som 90's. Men kul hade jag! Söta Sissela och söta Johanna var med mig. Mer sånt, tack!

Nu mår jag som jag bör, ungefär. Men ändå inte så illa som det KUNDE varit. Jag ska hinka i mig vatten, och ta några huvudvärkstabletter nu. Det är trots allt en kväll ikväll också. <3

Inga kommentarer: