lördag 4 april 2009

En dag till.

Ännu en dag, och även idag är jag bakis. Det börjar bli lite jobbigt. Speciellt eftersom det är så otroligt fint väder ute! Men ja. Ikväll ska jag dricka alkohol igen, även nu med Ninjaloot-folket. Förhoppningsvis dyker Sissela också upp. Det vore trevligt. :)

Jag klev upp tidigt idag. Vaknade vid halv 8 ungefär. Helt och hållet Johannas fel, eftersom hon skulle upp till ISA Experience, och var tvungen att åka 8.45. Så jag har inte sovit mycket alls inatt, och det lär visa sig senare ikväll, när jag somnar efter 2 öl. ;)

Var iväg och handlade lite, och självklart fastnade jag på sneakers och kepsar. I'm a sucker for it. Så fort jag får in lite mer pengar, ska här shoppas!

Nu är det dags för mig att röra mig snart. Hem till Johanna och städa och diska lite, innan hon och resten av ninjorna och folket dyker upp. Hon diskar/städar alltid här, så jag kan ju vara snäll och göra det hos henne också. :)

Inga kommentarer: