tisdag 7 april 2009

Välmående.

Dags för en uppdatering igen, tror jag! Har helt glömt bort att blogga de senaste dagarna. Haft för mycket för mig, tror jag.

Det är sol! Och varmt! Ni ANAR inte hur bra jag mår av det här vädret. Och, iochmed att jag mår så pass bra, har jag haft tillfälle att slappna av och tänka igenom många saker. Så jag är inte lika förvirrad över vissa saker längre, och det är skönt. Nu kanske jag kan ta tag i det, och se vad som händer, istället. :)

Jag har haft den jädra Colby O'Donis på repeat i flera dagar nu. Speciellt "What You Got". Den är verkligen GALET bra, men jag känner att jag snart kommer nöta ut den helt. Inte okej. Dags att hitta ny favoritlåt!

Nu blir det till att laga en sen lunch, sen åka iväg och träffa Lowe, Raven och Moijra. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Och morgondagens planer är att shoppa med min bror, sen åka och träffa Sissela. :)

Men som sagt, nu mat!

---

Jag har kommit fram till en väldigt ledsam sak. Jag är för MYCKET latindansare. Jag gick igenom hiphop/street programmet jag hade förut (det jag SKULLE uppträtt med i en musikvideo, men det sket sig) och insåg att jag har jättesvårt för vissa moves. Jag lägger för mycket latin i dom. Ni vet, sträckta vrister, hand på höft/mage/bröst/osv. Jag använder för mycket höfter också. Det här är illa! Jag måste träna bort detta omedelbart! Improvisera är inte min grej heller, eftersom nästan allt blir latinmoves. Inte okej någonstans.

Jag vill bli mindre latin, och mer hiphop! Ska jag börja dansa hiphop nu i sommar, så håller inte det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Solen läker många sår :) Synd att vi inte kunde träffas idag. Kan du på fre?