måndag 13 april 2009

A New Life.

Oj vad dålig jag varit på att skriva de senaste dagarna! För mycket att göra AFK, antar jag. Men nu så!

Helgen har varit riktigt mysig, faktiskt! Påskmiddag, krogen, och massa mysigt folk. Mer sånt, tack! Det har varit så skönt att få slappna av lite, och bara umgås med folk jag vet tycker om mig för den jag är. Jag har saknat det lite.

Jag har börjat "ett nytt liv" än en gång, faktiskt. Men denna gång tror jag kommer vara den gång då jag klarar det. Det psykiska är avklarat redan, så jag är halvvägs dit! Jag har släppt allt vad heter definitioner och fack. Jag har bra självförtroende, och har nu mer än någonsin anammat "Hakuna Matata". Nu är det bara dags för det fysiska. Kliva upp senast 08 fram tills jag har fast jobb, träna en timme per dag, utöver en timmes kondition. Äta rätt, och framförallt mycket, och definitivt ha ett mer socialt liv. Inte lika mycket tid framför datorn längre!

Jag har några saker jag egentligen måste reda ut/berätta för vissa personer, men jag vet inte hur jag ska säga det än. Jag kan verkligen inte lägga upp det på något snyggt sätt, så det får vänta.

I helgen är det 90's! Jag hoppas hoppas hoppas jag har råd att gå. Eller nej, jag SKA gå, oavsett om jag har råd eller inte! Så är det bara! Är det någon som vill följa med? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill följa med :)