fredag 3 april 2009

Studentskiva.

Alltså, det kan inte bli bättre nu, tror jag! Igår blev jag påmind om att jag skulle på studentskiva på kvällen. Eller alltså, jag hade inte glömt det, utan jag hade bara inte fått reda på NÄR DEN SKULLE VARA, eftersom folk inte pratar med mig. *hint hint* Så jag rörde mig iväg på kvällen iallafall, först till Schön, drack öl, cider och tequila, och drog sen in. Skivan var på Club Metro, i Skanstull. Riktigt najs ställe, även om man kände sig galet gammal bland alla 90:or. Ohwell. Hade riktigt najs där, ett bra tag. Sen hem till Johanna för att däcka.

Idag vaknar man med världens värsta bakfylla, med allt som hör till. Men inser snabbt att solen skiner som bara den, och det ser asvarmt ut. Det hjälpte lite. Sen en kopp kaffe på det, så mådde jag rätt okej! Hemresan var awesome. Jag åkte i linne hela vägen hem, och bara sög i mig så mycket sol jag kunde. :)

När jag väl är hemma, inser jag hur lite pengar jag har kvar, och fick lite ångest över det. Jag räknade till nästan 100:-. INTE okej! Men när jag kollade min mail nyss, fick jag en glad nyhet. De sista två auktionerna är sålda, och jag har fått pengar för dom! 290:- total! MYCKET välbehövt! Förhoppningsvis säljer det andra också, så jag slipper vara fattig denna månad. ;)

Ikväll blir det Ninjalootfest! Jag vet inte hur taggad jag är på det, men det får gå ändå. Ska skaka av mig det sista av bakfyllan nu, träna lite, äta massor, och sen iväg.

Jag ÄLSKAR vädret!

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeen.. Jag glömde! F'låt. Jag ska inte glömma att berätta när jag faktiskt tar studenten också. =)