fredag 24 april 2009

Energi.

Än en gång hemma vid 06, ungefär. Rätt skönt att ha en sorts dygnsrytm, även om den inte helt och hållet är frivillig. ;) Men jag är pigg, iallafall. Och hade galet mycket energi påväg hem. Vet inte riktigt vart den kom ifrån, faktiskt.

Idag ska jag ringa en kille från Pride, och boka möte senare idag. Han vill prata närmre med mig om ett jobb på Pride-paraden, där jag antagligen ska bli gruppledare. Riktigt najs. :) Så jag håller tummarna. Vore galet kul att få det.

Sen ska jag ringa Åke på Telge Närbevakning också, och se hur det går med ansökningarna till länsstyrelsen och Polisen. Så får vi se om jag får börja jobba snart, liksom.

Det är några saker att göra idag ändå. Och så ska jag såklart förbi systääämbolaaget, och handla farliga drycker inför Johannas födelsedagsfest imorgon. :)

Men nu, frukost, sen en timmes fyspass, sen en timmes kondition! Go me!

Inga kommentarer: