tisdag 14 april 2009

Second Life

Idag har varit en GALET mysig dag! Började med att kliva upp vid 11, efter att ha dragit mig i sängen i 2 timmar. SKULLE gått upp 8, men eftersom jag gick och la mig vid 5, så gick det inte riktigt. ;) Sen ringde jag lite samtal, till länsstyrelsen, jobb, osv. Så nu ska jag på intervju på fredag. Wish me luck!

Sen in till stan för att fika med underbara Johanna. Hon gav mig en jättesöt bok, och jag har nog aldrig någonsin blivit så varm inombords. Hon är bäst. <3

Nu, väl hemma, har jag spenderat nån timme med att försöka förstå mig på Second Life, eftersom en bekant säljer kläder i det spelet, och klarar sig på att göra det på heltid. Lite tufft att man kan tjäna riktiga pengar i det. Och att man kan LEVA på det! Men ja, jag lessnade, eftersom jag inte förstår någonting. Kanske ger det ett nytt försök senare.

Nu ska jag ta mig en funderare, och se om jag orkar åka lite inlines innan det blir mörkt. Det är bra träning, och HYSTERISKT roligt. :3

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till. Håller båda tummarna :) /S