söndag 5 april 2009

Sista dagen.

Sista dagen som bakis nu, hoppas jag. Usch, jag verkligen avskyr att må såhär. I början var jag bara fortfarande full, men lagom tills jag satte mig på bussen, så slog bakfyllan till. Nu mår jag piss, och har ont i typ hela kroppen. :(

Men shit vad kul jag hade igår! Alla mysiga ninjor, och så söta Sissi! Vi dansade tryckare, diskuterade massor, och allmänt myste. Och, såklart, alkholen. En HEL del blev det. 5 öl för min del, 3 drinkar, 4 shots Baja Päron, och en hel del whisky. Urg. Jag vill säga att jag ångrar lite att jag drack så mycket, men det gör jag faktiskt inte. Jag hade galet trevligt, och vill göra om det snart igen. :)

Nu blir det nog till att krypa ned under täcket med en film, och en sådär 14 liter vatten, tror jag. Jag orkar inte vara vaken, men jag är inte tillräckligt trött för att sova. This sucks!

Dagens låttips: Colby O'Donis ft. Akon - What You Got.
GALET bra!

Inga kommentarer: